Käynnistys ja sulkeminen (ohjeet 1-7)
1.
Saat tietokoneen ja Trackmanin käyntiin painamalla pöydällä olevaa "Launch" nappia. Tietokoneen ja Trackmanin käynnistymiseen menee aikaa noin minuutti. Tänä aikana Trackman laite tekee tarvittavat kalibroinnit, jolloin lyöntipaikan tulee olla tyhjä, eikä Trackman -laitteen edessä saa olla mitään.
2.
Kun Trackman laite on käynnistynyt, voit valita haluatko harjoitella lyöntejä, pelata oikeita kenttiä, erilaisia pelejä tai osallistua turnaukseen. HUOM! Jos haluat osallistua turnauksiin, sinulla tulee olla tehtynä käyttäjä MyTrackmanille.
3.
Voit kirjautua laitteelle QR-koodilla, minkä löydät näytön oikeasta yläkulmasta. Voit myös halutessasi jatkaa kirjautumatta.
4.
Kun olet kirjautunut sisään tai jatkanut kirjautumatta, pääset virtuaaliselle rangelle painamalla "START" kuvaketta. Tämän jälkeen sinun tulee valita pelaaja (player). Voit luoda halutessasi itsellesi pelaajaprofiilin painamalla "CREATE PLAYER" kuvaketta (tallenna ja katso omaa lyöntidataasi myöhemmin). Voit myös jatkaa "ALPPIGOLF"-oletuspelaajalla jos et halua tallentaa lyöntidataasi.
5.
Valitse millä mailalla olet lyömässä.
6.
Nyt voit aloittaa lyömisen ja seurata näytöltä omaa dataasi. Kuvaruudun näkymää ja dataa voit vaihtaa sinulle mieluisaksi näytöllä näkyvien symbolien avulla:
Home (kotivalikko)
Library (lyöntiarkisto)--> Voit etsiä ja ladata lyöntidataasi mailakohtaisesti
Shortcuts (ohjepainike)--> Antaa sinulle pikapainikkeet, joita voit käyttää ohjelman aikana
Player (pelaajavalintavalikko)
Clubs (mailan valinta)
Tags (voit tehdä merkinnän)
Tracy (voit käyttää Trackmanin omaa tekoälyvalmentajaa)--> Ohjeen löydät tästä linkistä
Target--> lyöntitutkan uudelleenkalibrointi. (älä käytä ellei ole ohjeistettu tekemään näin)
Trackman -kuvake --> kertoo Trackmanin olevan yhdistettynä (vihreä=laite valmis)
Settings (asetukset)
Shotlist -->Voit jakaa kuvaruudun lyöntien datan lisäämiseksi
Data --> saat valita lyöntidatan kuvaruudun alareunaan
Secondary screen--> Voit lisätä popout ikkunan johon voit valita tiedot
Optimizer--> Kuvaketta painamalla saat esim. attack angle, spin, loft, ball speed, launch angle, spin rate ja height datan toiselle ruudulle
Report --> Voit lähettää lyöntisessiosi datan sähköpostilla
Normalize --> Kuvaketta painamalla saat valita pallon, lämpötilan ja korkeuden
7.
Lopettaessasi lyömisen, voit tallentaa lyöntidatan itsellesi sähköpostiin painamalla "Report" -kuvaketta. Tämän jälkeen voit sammuttaa simulaattorin painamalla "Launch " nappia pöydällä.